Salts Massage

Triad - Behandling af strækmærker

Banebrydende behandling af strækmærke.

Vores absolut innovative behandling reducerer ​​strækmærker. Vores Triad-behandling kombinerer lysterapi, vakuumteknologi og en microneedling-proces for at skabe det bedst mulige miljø for at stimulere kollagenproduktionen og forbedre hudens tilstand.

Striort® vacuum-behandling bruger ortomolekylære aktive stoffer kombineret med højteknologisk udstyr til at genetablere blodcirkulationen gennem et højpræcisions vakuumsystem. Lysterapien øger blodgennemstrømningen og fremmer hudforyngelse samt fremskynder helingsprocessen. Microneedling-processen bruger små nåle til at skabe kontrollerede overfladiske mikroskopiske sår, som inducerer kollagen- og elastinproduktion. Disse behandlinger kan forbedre udseendet af strækmærkerne op til 80% allerede efter den første behandling! Den første behandling i den æstetiske verden og den første i Aarhus der giver disse resultater.

Hvor mange behandlinger har man brug for?

Det varierer fra person til person, men generelt mellem 1 til maksimalt 3 behandlinger. Der skal være 30 dages interval mellem behandlingerne. Selve behandlingen tager ca. 1-1,5 time.

​

Afhængigt af smertetolerance og område, der skal behandles, kan behandlingen give lidt ubehag, så vi anbefaler dem, der har en lav smertetolerence, at tage 1 g paracetamol 1 time før behandlingen og for dem med MEGET lav smertetolerence at smøre bedøvende creme på området 1 time før behandlingen. Cremen kan købes på ethvert apotek.

Effektiv efterbehandling

Det medfølgende hjemmepleje sæt vil indeholde specielle produkter og specifikke cremer, der bidrager til regenerering og glathed af huden.

Bivirkninger

Rødme og blå  mærker forårsaget af denne procedure heler i løbet af 2-3 dage. Triad-behandlingen er ekstremt sikker og skadefri og har ingen bivirkninger såsom skorpedannelse eller hudpletter. Behandlingens varighed ændrer sig baseret på hudtype, hudstruktur og hvor længe man har haft strækmærkerne, dog er det muligt at opnå 30% til 80% succes med en enkelt session. Patienter, der har behov for flere behandlinger, kan maximalt have 3 behandlinger om året.

​

Hvem kan ikke få denne behandling?

Denne behandling kan ikke anvendes under graviditet, amning, menstruation og mens du bruger Roaccutan, høje doser hormoner, steroider eller lignende medicin. Behandlingen kan ikke foretages på områder med arvæv eller et kirurgisk indgreb.

Prisen er 2500,00 DKK pr. område for en behandling og inkluderer hjemmeplejeprodukter.

Konsultation er nødvendig og kan foregå samme dag som behandlingen.